Motivační předměty BESIP
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Motivační předměty BESIP
Contracting authority
Centrum služeb pro silniční dopravuNEN system number
N006/17/V00010338
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2017-036696
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P17V00010338
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public supply contract
Date of cancellation
20. 04. 2018 00:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
02. 01. 2018 13:37
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 04. 2018 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Jan
Surname
Chalupa
Function/job position
Administrátor CGB - Consult, s.r.o.
chalupa@cgb.cz
Phone 1
+420 222314592
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody v souladu s ustanoveními § 131 a § 132 zákona na dodávky propagačních a jiných prvků, předmětů a zboží sloužících k propagaci bezpečnosti silničního provozu a prevence v oblasti bezpečnosti provozu na provozních komunikacích. Součástí plnění veřejné zakázky bude i potisk dodávaných předmětů způsobem uvedeným v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 4 let mezi zadavatelem (resp. oběma zadavateli) a nejvýše 3 dodavateli, kteří podají nabídku a kteří se na základě provedeného hodnocení umístí na 1. – 3. místě. V případě, že budou hodnoceny méně než 3 nabídky, bude rámcová dohoda uzavřena se všemi dodavateli, jejichž nabídky budou hodnoceny a které splní kvalifikační způsobilost dle zákona a požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci. Zadavatel v souladu s § 132 zákona uvádí, že veřejné zakázky na základě rámcové dohody (tzv. minitendry) budou zadány postupem s obnovením soutěže mezi účastníky rámcové dohody podle § 135 zákona. V rámci jednotlivých zakázek (tzv. minitendrů) bude zadavatel konkretizovat své požadavky na aktuálně poptávané plnění, přičemž k podání nabídky budou vyzváni vždy všichni dodavatelé, s nimiž bude uzavřena rámcová dohoda. Podrobnější informace, týkající se předmětu plnění veřejné zakázky (tj. popis jednotlivých výrobků, které budou předmětem dodávky a předpokládané roční množství výrobků), jsou uvedeny v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Podrobnější informace týkající se zadávání minitendrů na základě rámcové dohody jsou podrobně uvedeny v příloze č. 7 zadávací dokumentace (Návrh rámcové dohody). Veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 ZZVZ.
Code from the NIPEZ code list
22462000-6
Name from the NIPEZ code list
Reklamní materiály
Code from the CPV code list
22462000-6
Name from the CPV code list
Reklamní materiály
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Informační a propagační výrobky | 39294100-0 | Informační a propagační výrobky | ||
Reklamní materiály | 22462000-6 | Reklamní materiály |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 01. 2018 13:37 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
28. 12. 2017 00:00 | 02. 01. 2018 00:00 | F2017-036696 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |